2010. november 26., péntek

disappointment.

Azt hiszem, hogy csalódni csak akkor csalódhatunk, havalakitől valamit elvárunk. Azt, hogy szeressen, hogy értem éljen, hogy szépszavakat súgjon a fülembe, hogy másra soha rá ne nézzen, hogy örökké hű legyen.Vagy ha feltételezem arról a másikról, hogy csak engem szeret, csak értem él,hogy másra soha rá nem néz. Akkor lehet csalódni. De, ha én hiszek benned,akkor én nem csalódhatok. Mert hinni valakiben nem azt jelenti, feltételezni,az a másik mindent jól csinál, hogy az a másik tökéletes, mellette örökké süt a Nap. Hinni valakiben annyit jelent, ha már a szakadék fölé tart is, akkor is hinni, hogy nem fog leejteni. Ha mégis leejt,hinni, hogy azt is miattam tette.Mert a hit az vak. Ha látni akar, ha kinyitja a szemét,akkor elveszíti a varázserejét, és meghal abban a pillanatban. Attól kezdve átveszi helyét a tudás, Ami bizonytalan,ami cáfolható. Aminek korlátai vannak, ami lehúz. Hinni valakiben annyit jelent, hogy szavára járni tudni a vízen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése